Menu

Łóżko z białych palet - inspiracja.


Pomysł na łóżko z palet zrodził się w mojej głowie już kilka lat temu, kiedy po raz pierwszy zobaczyłam takie łóżko gdzieś na stronie internetowej. 
Kiedy planowaliśmy remont pokoju, w którym miała być nasza sypialnia od razu wyobraziłam sobie białe palety. :) 
Tylko jeszcze nie miałam koncepcji jak byśmy mogli je ułożyć ze względu na rozmieszczenie okien i drzwi. 
Stojąc w drzwiach pokoju, na wprost jest okno. Pierwsza moja myśl jaka mi się nasunęła "nasze łóżko będzie stało pod oknem", ale po dłuższym namyśle, zrezygnowałam z tego pomysłu, bo wiedziałam też, że to nie będą tylko palety i materac. Chciałam mieć również zagłówek. Wiadomo, że nie zdałoby to egzaminu przez parapet i nie wyglądało zbyt efektownie. 
W sumie chyba dziwnie by mi się spało, wiedząc, że za sobą mam okno. Jakoś teraz nie mogę sobie tego wyobrazić. :) 
Opcji do zrobienia łóżka z palet jest mnóstwo. Można zrobić łóżko z czterech, ośmiu, dziesięciu, a nawet dwunastu palet. To wszystko zależy od tego co chcemy i jakie mamy możliwości metrażowe. 
My wybraliśmy opcje cztery palety, wysoki materac i zagłówek na zamówienie. 
Przeglądałam wiele łóżek zrobionych z palet, niektóre miały nawet z palet wykonane zagłówki i boczne "stoliki nocne". 
Ja jednak zostałam przy swojej pierwszej koncepcji jaką sobie wyobraziłam, chociaż chodziły mi po głowie myśli, żeby dać podwójne palety i niższy materac, bo dość ciężko nam było znaleźć tak wysoki materac. Na szczęście się udało :) 
Łóżko jest przepiękne, takie jak sobie wymarzyłam i uwielbiam przebywać w nim wieczorami z moją małą rodzinką (czyt. ja + mąż + kot ). :):):)

Pozdrawiamy serdecznie.

Więcej zdjęć możecie znaleźć na Facebooku tutaj, oraz Instagramie tu.















3 komentarze

  1. bardzo fajny pomysł na budżetowe łóżko muszę o tym pomyśleć na stancji którą wynajmuję studentom

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy pomysł na takie łóżko - muszę powiedzieć, że to naprawdę inspirujący blog.

    OdpowiedzUsuń